24 lipca 2016

Matowe pomadki Avon True Color

Hej J





Dzisiaj taka szybka notka o matowych pomadkach Avon. Pomadki nazywają się True Color.


Tutaj możecie zobaczyć swatche:



Tak wyglądają na ustach:




Moja opinia:


Mimo że pomadki są matowe, nie przesuszają ust bardzo mocno. Warto przed zaaplikowaniem pomadki, użyć nawilżającego balsamu do ust. Nie zauważyłam suchych skórek, co jest jak najbardziej na plus. Trwałość jest przyzwoita, spokojnie wytrzymują większość dnia. Schodzą w miarę ładnie i równomiernie. W ofercie mamy sporo kolorów, od tych nude po czerwienie. Kolory naprawdę są ciekawe. Cena za jedną pomadkę to około 17,99 zł.

A teraz pomadka po kilku godzinach noszenia ( podczas, których piłam i jadłam):


Miałyście te pomadki? Jak u Was się sprawdziły?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!