16 lipca 2016

Paznokcie z efektem szkła



Hej Wszystkim!



Ostatnio dużą popularnością cieszą się tak zwane szklane paznokcie. Jeżeli i Wy jesteście ciekawe jak uzyskać efekt szkła na Waszych paznokciach, serdecznie zapraszam do dalszej części postu.



Sekret szklanych paznokci tkwi w foli celofanowej. Arkusze foli można zakupić np. na allegro, zaledwie za kilka złotych. W ofercie są arkusze foli, ale również już pocięte kawałki. Folia celofanowa mieni się w różnych kolorach, co daje efekt szklanych paznokci. Foli można używać zarówno przy hybrydach, żelach jak i zwykłych lakierach. Mimo że folia występuje w różnych kolorach, to od lakieru, jakiego użyjemy najbardziej zależy to, jakimi barwami będą się mienić nasze paznokcie.

Czego potrzebujemy?



  • Lakieru bazowego (Base coat)
  • Lakieru w dowolnym kolorze
  • Top coat’u
  • Nożyczek
  • Foli celofanowej
  • Wykałaczek


Wykonanie:

1. Tniemy folię na drobne kawałki, o dowolnych kształtach


2. Przygotowujemy nasze paznokcie do malowania tak jak zwykle



3. Pokrywamy wszystkie paznokcie lakierem bazowym, u mnie od dłuższego czasu jest to odżywka Eveline



4. Malujemy paznokcie lakierem, ja wybrałam ciemny kolor, ponieważ na takich według mnie uzyskujemy najciekawszy efekt. Nakładamy dwie warstwy lakieru

5. Pokrywamy paznokcie, które chcemy ozdobić folią jedną warstwą top coat’u

6. Zwilżamy wykałaczki i przenosimy delikatnie kawałki folii na płytkę paznokcia. Top coat sprawi, że folia będzie przyklejać się do paznokcia. Każdy kawałek należy dokładnie przycisnąć wykałaczką, zwracając szczególną uwagę na brzegi folii. Jeżeli ten krok zrobimy niedokładnie, folia może się zadzierać lub mogą powstać pod nią pęcherzyki powietrza, co wpłynie na komfort noszenia





7.  Pokrywamy wszystkie paznokcie jedną warstwą top coat’u

8. Ozdobione paznokcie pokrywamy jeszcze jedną warstwą top coat’u, dzięki czemu folia wtopi się i przyklei





Ja zdecydowałam się jedynie na akcent, na dwóch paznokciach, jednak można zdobić folią wszystkie paznokcie.



Lubicie taki efekt na paznokciach, czy uważacie, że jest zbyt odważny?


1 komentarz:

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!